vineri, 3 octombrie 2014

Sfat util: Cel mai bun balsam intalnit vreodata ! Si culmea si cel mai ieftin !


Balsamul Chap Ice :)

Am decis sa impartasesc cu voi descoperirea mea, desi nu obisnuiam sa fac acest lucru pe acest blog, insa prin aceasta postare vreau sa demonstrez ca nu doar lucurile scumpe sunt bune, desi cu totii stim ca de obicei calitatea costa.

Acest balsam este produs in USA, si vreau sa va spun de la bun inceput ca scopul nu este publicitatea.

Ca oricare fata si eu am incercat multe produse de-a lungul timpului, si de foarte multe ori ramaneam dezamagita, obisnuiam sa cumpar produse si balsame cu efect volumizant ( intr-o alta postare poate, va voi face cunostiinta si cu "balsamul vedeta" volumizant  :) ), pana am descoperit din intamplare acest balsam, care il gasesc la farmacia de langa mine, la pretul de 3,70 lei.

Poate va ganditi ce il face asa special :)

Pe mine m-a cucerit prin consistenta lui, si anume nu unge ci hidrateaza

Gustul si mirosul sunt placute, usor mentolate cu note de trandafir;

In urma utilizarii repetate am observat ca prin hidratara intensiva acordata buzelor mele nu mai este nevoie sa folosesc si balsam volumizant pentru ca el confera si volum prin refacerea structurilor colagenice de la nivelui buzelor.

Dupa indepartarea balsamului buzele raman catifelate si acea senzatie ca si "pelicula de parafina";

Avand nuanta usor rozalie buzele vor avea pe langa aspectul plin, si acea culoare trandafirie naturala.

Si pe langa multele avantaje este pretul care ne permite sa avem cate un balsam pentru fiecare geanta :)

Daca v-am facut curioase nu ramane decat sa il incercati si apoi sa imi spuneti pareri despre el.

Pe data viitoare, cand voi reveni cu o noua postare  ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu